Пълна функционалност на софтуер за мобилни продажби
ТЕРМИНИ И ДЕФИНИЦИИ
ТП (Търговски представител) – потребител на мобилната част на системата
СПВ (Супервайзър) – потребител на мобилната част на системата
СТ (Сервизен техник) – потребител на мобилната част на системата
МУ (Мобилно устройство) – таблет, телефон и софтуера, инсталиран на него, с който работи ТП
БО (Бек офис) – уеб-базирано приложение за администриране на системата, с което работят администраторите на системата и супервайзърите
Обект – мястото за извършване на дейностите – магазин, кафене, бар, киоск и т.н.
Фирма – юридическото лице, собственик на даден(и) обект(и)
Зареждане – процесът на синхронизация между МУ и БО, при който на МУ се зареждат (качват) данни от БО
Отчитане – процесът на синхронизация между МУ и БО, при който от МУ се отчитат (свалят) данни в БО
Back – системният бутон на всяко едно устройство с Android OS за връщане назад
Цел – поставени от пряк ръководител набор от обикновено повтарящи се действия за строго определен период. За целите трябва да важат SMART принципите (да са специфични, измерими, постижими, реалистични, за конкретен период). Приемаме правилото целите да са месечни. За по-дългосрочни цели ще трябва да се залагат очаквани резултати/статус за всеки конкретен месец.
Маршрут – план за посещения за обектите, като цикличността може да бъде различна
Съобщения – служебни или лични съобщения, които могат да служат като комуникация от администратор или Супервайзър към ТП, или създадени от самия ТП да се ползват за подсещане
Канал/Тип/Категория/Сегмент – различните параметри, по които се класифицират обектите
Договор – информация за сключен договор/договорка между фирмата, собственик на един или няколко обекта и търговеца
ОСНОВНО МЕНЮ

РАБОТЕН ДЕН
Работен ден е периодът в рамките на едно денонощие, през който ТП работи. Работният ден започва с избиране на Начало в Основно меню и приключва с избиране на Край. Когато не се извършва пряка търговска дейност, но работният ден ще продължи след това, ТП може да активира режим Пауза. В случай, че ТП е пропуснал да зададе начало на работен ден, той ще бъде подканен чрез съобщение, при опит за стартиране на посещение на първия обект за деня. ТП за да работи с актуални данни, е необходимо те да се заредят на МУ преди началото на всеки работен ден от меню Трансфер/Зареждане номенклатура (повече информация в секция Системни функции). Посещение в Обект не може да се извърши, ако работният ден не е стартиран. Системата записва дата, час и GPS координати в началото и края на всеки работен ден. Теоретически е възможно един ТП да има няколко работни дни в рамките на един астрономически, но това не е желателно да се прави във връзка с последващи справки. След края на работния ден, ТП трябва да отчете информацията за посетените обекти и съпътстващите с това дейности в меню Трансфер/Отчет на документи. Ако е необходимо, ТП може отчете своите данни и преди настъпването на края на деня или по няколко пъти за деня.МАРШРУТ



ОБЕКТИ



ПОСЕЩЕНИЕ В ОБЕКТ


ПРОДАЖБА И/ИЛИ ПОРЪЧКА НА СТОКА








ВРЪЩАНЕ НА СТОКА
В системата е предвидена такава възможност, макар в не всички бизнес модели да се допуска такава операция. Действията, които протичат при нея са аналогични при продажба и поръчка, като ТП получава обратно стока от обекта в следствие на настъпило обстоятелство или конкретна причина.СЕРВИЗ



МЪРЧАНДАЙЗИНГ

Планограми

Стандарти

Задължителни артикули

СЪОБЩЕНИЯ



ВЪПРОСНИЦИ




ЦЕЛИ


ЗАДЪЛЖЕНИЯ

ИНФОРМАЦИЯ

СЪОБЩЕНИЯ
Тук се визуализират всички съобщения, които са адресирани до съответния ТП.







СПРАВКИ

Посещения

Задължения

Документи

Плащания

Склад

Цели
Списък с активните цели за съответния ТП, с пълна информация за статуса на изпълнение на целта. При избор на цел се показва списъкът с обекти, където целта е била изпълнявана/проверявана и статус дали е била успешно изпълнена или не.
