ПРЕДИМСТВА ОТ ВНЕДРЯВАНЕ НА MOBEEASK
ПЛАНИРАНЕ
Възможност за прецизно планиране на търговската дейност
ЕЛИМИНИРАНЕ НА ГРЕШКИТЕ
при събиране и обработка на информацията
БЪРЗИНА
Намаляване на времето за извършване на мърчандайзинговите активности
ТОЧНОСТ
Увеличаване на бързината и точността на направените анализи
ЗА MOBEEASK
MobeeAsk е цялостна система за мобилно управление на мърчандайзингови дейности. Приложима е за големи и средни фирми – производители или дистрибутори на бързооборотни стоки, които имат необходимост да проверяват и управляват предлагането на продукцията си в търговските обекти.
MobeeAsk е гъвкаво решение, което може да се конфигурира спрямо всеки един модел на извършване на дейностите. Системата може да работи както самостоятелно, така и интегрирана към различни информационни системи за управление на бизнес.


пъти се намалява времето за въвеждане на информация при извършване на проверки
За да сте убедени, че MobeeAsk е най-подходящото за вас решение, ние ще ви го демонстрираме напълно безплатно. Регистрирайте се сега!
ОСНОВНИ ФУНКЦИОНАЛНОСТИ

Oрганизиране на дейността на мърчандайзърите посредством райониране на обектите, маршрути, графици и др.
Дефиниране на различни типове потребители – мърначндайзъри, търговски представители, супервайзори, мениджъри и т.н.
Работа с GPS координати, карти, визуализиращи обекти, маршрути, разпределение по дни от маршрута, работни дни
Поддръжка на статус, категоризация, типизация, канал и всякакви други характеристики на обектите в единен картон на обекта
Поставяне и проследяване на изпълнението на цели, задачи и изпращане на съобщения
Проверки в търговските обекти – дистрибуция, видимост/дял от излагането, цени, промоции, наличности, брой лица, втори точки
Управление на ДМА/съоръжения и рекламни и промоционални материали
Управление на сервизни и обслужващи дейности, свързани с оборудване в търговските обекти
Работа с планограми, маркетингови стандарти, задължителни артикули, брандиране и друга полезна информация
Създаване, одобряване и работа с договори и споразумения


Вземане на поръчки за доставка на стоки или рекламни материали, автоматично изпращане на поръчките до складове или дистрибутори
Създаване на произволни въпросници, попълването им на място в търговските обекти, събиране на информация за последващ анализ
Структуриране на посещенията по последователност на дейностите, изпълнение на задължителни дейности
Анализ на дейностите, извършени в рамките на работния ден или в рамките на всяко едно посещение

Kато официален партньор на Zebra Technologies за България, Баркод Системи България предлага богата гама от мобилни устройства, предназначени за този тип мобилен бизнес.
Zebra MC67
Мобилният компютър стъпва върху успешната платформа на MC55 и MC65 (над 600 000 продадени бройки), като я надгражда и усъвършенства в редица отношения. Zebra MC67 е изключително устойчиво устройство, което поддържа HSPA+ WAN – това го прави идеалният избор за работа на открито.
ZEBRA ET50/55
Zebra ET50/ET55 допълва най-добрите характеристики на потребителските таблети с всичко, необходимо за едно индустриално устройство. Той предлага гъвкавост, функционалност и устойчивост, с които може да задоволи всички нужди на съвременния бизнес.
ZEBRA TC75
TC75 комбинира в себе си функционалностите на бизнес-клас устройство с удобството и интуитивната употреба на смартфон. Той е първият по рода си с операционна система Android, който е пригоден за работа извън четирите стени. TC75 е изключително здрав и пригоден за целодневна работа на открито.
ZEBRA TC56
Новите мобилни компютри TC56 притежават дизайн, наподобяващ този на потребителско устройство и в същото време имат устойчивостта, функционалността и сигурността, които бизнесът изисква. Предназначени са за различни приложения в търговията и дистрибуцията, куриерски услуги, сервизно обслужване и др.
ЗА НАС
Баркод Системи България е българо-великобританска фирма, част от най-голямата група фирми, работещи в областта на Мобилните бизнес информационни системи и Баркод продуктите и технологиите в Централна и Източна Европа – IBCS Group. През последните 15 години, предлагаме специализирани решения за повишаване на ефективността на извършване на дейностите в области като:
- Дистрибуция – разносна търговия (ExVAn), събиране на поръчки (Pre-Sales)
- Търговски обекти – продажби, управление на наличностите, инвентаризации
- Складове – автоматизиране на процесите при приемане, разполагане, търсене, събиране на поръчки и експедиция на стока
- Производство – регистриране и проследяване на движението на суровини и продукти
- Транспорт и логистика – проследяване на движението и сортиране на пратки.